25.12.16

Kitty Litter

Dimensions The Gold Collection 35184 Kitty Litter

Oriģinālais Dimensions komplekts.
48 krāsas; 18 ct ivory Aida; krustiņš, puskrustiņš, bekstičs, franču mezgliņi,  koučings, kordings jāšuj ar vienu, diviem, trim, četriem, pieciem un sešiem diegiem; shēmas izmērs  324 x 162 krustiņi, es izšuvu 328 x 166 krustiņus/ puskrustiņus.

Pilna aizšuvuma darbus es parasti šuju no kreisā augšējā stūra, virzoties pa labi un uz leju. Taču tas fons! Atkāpos no sava pieraduma un vispirms tapa visi 8 kaķi.
Šis bija viens no sarežģītākajiem Dimensions dizainiem, ko  man nācies šūt. Neskaitot šūšanu ar pieciem jauktiem diegiem uz 18.izmēra auduma (tātad locījumā caur mazo rūtiņu jāizvelk 10 diegi) un vienmuļā fona aizšūšanu, tie dekoratīvie elementi ir kaut kas! Tie, protams, ir paveicami, bet tas prasa pamatīgu pacietību!
Gala rezultāts 48 x 23 cm.

5 komentāri:

  1. Priecīgus svētkus!
    Skaists, liels darbs ar dažādiem izaicinājumiem!

    AtbildētDzēst
  2. Esmu redzējusi izstādē šo izšūto darbu dzīvajā, un man šķiet, ka vienā no mūsu tusiņiem arī bija. Tās detaļas, dekoratīvās, tās piešķir īpašu šarmu šim darbam. Ļoti skaists!!! Tu paveici, apsveicu ar galarezultātu! Priecīgus Ziemassvētkus!

    AtbildētDzēst