28.8.16

Baltās rozes

Sākumskolas līmenis - rozes,
pamatskolas līmenis - lilijas,
vidusskolas līmenis - rozes grozā,
un tagad - augstskola. )))

Ar šo darbu es tiešām sasniedzu augstāko līmeni, izpratu mozaīkas tehnikas nianses. Par rezultātu esmu gandarīta. 
Mozaīka veidota pēc britu mākslinieka Albert Williams (1922-2010) gleznas "Princess Diana Roses in a Cut Glass Vase". Es savu darbu saucu "Baltās rozes".
Izmērs iespaidīgs - 75 x 60 cm, izmantotas 44 krāsas.
Shēmas izmērs 300 x 240, šajā darbā pielīmēti 72'000 apaļu akmentiņu! Izliku šo darbu 12 dienās, tiesa, intensīvi strādājot. :)
Izšujot krustdūrienā, pie visvisvisoptimistiskākajiem aprēķiniem, es to varētu paveikt, ātrākais, gada laikā, bet, apzinoties reālo situāciju, tas noteikti prasītu daudz vairāk laika.
Noformētas gleznas izmērs 73,3 x 58,5 cm, rāmja izmērs 84,3 x 69,5 cm. Tā, šķiet, ir lielākā manis veidotā glezna. :)
Esmu apmierināta arī ar rāmi. Tāds pats, tikai brūnā krāsā, tika izmantots rozēm grozā, bet šis ar tādu zaļganu nokrāsu.
Lepna un gandarīta par padarīto,
Hela

4 komentāri:

  1. Skatos un priecājos par Tavu aizraušanos ar mozaīkas darbiem. Izskatās tie visi ļoti krāšņi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Rita! Jā, mozaīka bija mana šīs vasaras aizraušanās. Pēc tās vēl vairāk apjautu, cik ļoti man patīk izšūšana! Laikam paretam vajag kādus sānsoļus no iemīļotā hobija, lai saprastu, cik ļoti mīlu krustiņus. )))

      Dzēst
  2. Iespaidīgi un skaisti! Lielums, daudzums, apjoms! Burvīgi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Ginta! Ja mani kaut kas ieinteresē, es jau nevaru tā - mazliet pamēģināt, man vajag ar vērienu! )))

      Dzēst