4.10.15

Pulovers

Vienkāršs, ērts, praktisks apģērba gabals. Atceros, skolas laikā man ļoti patika bītlenes, bet tad bija posms, kad negribēju neko, kas būtu ap kaklu. Taču viss atgriežas. :)

Visvienkāršākais ir aiziet uz veikalu un nopirkt gatavu. Man tas nav vienkārši, jo man nav veikala blakus, jābrauc uz Rīgu. Un kad es sataisos uz to veikalu, nav teikts, ka tur būs mans izmērs. Un ja būs mans izmērs, tad ar 99 procentu pārliecību varu teikt, ka piedurknes būs par īsu. Ir man tāda īpatnība, ka manam mazajam augumiņam (180 cm) grūti atrast apģērbu ar atbilstoša garuma piedurknēm. Cik garas piedurknes ir jūsu apģērbam? Joka pēc pamēriet. Man normāls piedurkņu garums ir 68 cm. :) Ja kādai ir tāpat vai līdzīgi, būšu bezgala pateicīga, ja padalīsieties, kur jūs pērkat gatavu apģērbu.

Tad nu, lūk, dažreiz man ir vienkāršāk uzšūt sev apģērbu, nekā meklēt pa veikaliem. Veikali aizņem daudz laika un nervu. :) Ar to šūšanu arī kā ir, tā ir. Dažreiz iedomātais darinājums izdodas, dažreiz nākas pamatīgi papūlēties, lai kas sakarīgs sanāktu. :)

Esmu atradusi veidu, ka aizvietot dubultadatu trikotāžas apģērbu šūšanā. :) Vienkārši jāizvēlas kāda dekoratīva vīle no šujmašīnas piedāvājuma. Man tādu nav daudz, bet ja kāda iepatīkas, tad izmantoju to atkal, atkal un atkal.  Un atkal. :)

1 komentārs: