1.7.12

Spilventiņš

Vakar piedalījāmies tik jaukā notikumā kā bērniņa krustības. Bez visām obligātajām lietiņām, ko pienākas krustvecākiem dāvināt krustbērniņam, uzšuvu spilventiņu mūsu mazajai krustmeitiņai. 
Meitenītes mamma, mana māsa, to ieraugot, noteica, ka tas jāliek aiz stikla :), es gan piekodināju, ka tad, kad bērniņš sāks gulēt uz spilvena, to noteikti izmantot pēc pielietojuma. 

Spilvena izmērs 40x40 cm, otrā pusē aizdare, lūk, šāda ("ekspluatēju" savas jaunās šujmašīnas iespējas :D).
Nebija tik daudz laika, lai izšūtu ko lielāku, tad nu izlīdzējos ar minimumu. Toties kādi man plāni, ko es tagad varētu izšūt krustmeitiņai! Lai tik pietiktu laika tām idejām. :)

9 komentāri:

  1. Cik jauks notikums un cik mīļa dāvaniņa! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Aija! :)
      Starp citu, kad es uzzināju iespējamos meitenītes vārdus, kur viens no variantiem bija Aija (nevarēdami izdomāt, kuru vārdu likt, beigās vecāki ielika abus), uzreiz iedomājos par tevi. :)

      Dzēst
    2. Cik jauki! :) Starp citu, patiešām nezinu nevienu mazu meitenīti, kuru sauktu Aija :). Re, tagad viena ir :), lai aug liela un vesela!

      Dzēst
  2. Atbildes
    1. Paldies, Rita!
      Vismaz kaut kādi krustiņi. :) Nē, nē, krustiņoju daudz (vismaz man tā liekas), taču tajā milzonīgajā GK tie kaut kur pazūd... it kā daudz, tai pašā laikā nieks vien izšuvies. :(

      Dzēst