7.9.11

Pelēka šalle vilnīšrakstā

Jau stāstīju par saviem pētījumiem dziju lietās un atrādīju gabaliņu no iesāktā adījuma. Te būs mana kārtējā šalle vilnīšrakstā.

Lai kā man gribējās to nofotografēt ārā saulītē, bet nesanāca. :( Kad pārnācu no darba, līņāja un bija apmācies, tā ka nekas cits neatlika kā bildēt pie mākslīgā apgaismojuma.
 Pusvilna/ kokvilna, 3.numura adāmadatas. Šalles izmērs ~ 50 x 185 cm
Neizdodas man ļauties brīvam krāsu salikumam :), man viss noadās simetriski. Šaurākas krāsu svītras pāriet platākās un no vidus atkal šaurākās (dēļ manas mīlestības uz vienādumu šalle noadījās tik gara).
Vilnīši tiešām ir pateicīgs musturs jebkurai dzijai. Šoreiz no pusvilnas un kokvilnas sanāca mīksta, maiga uz tausti, ļoti mīlīga šalle.

6 komentāri:

  1. skaists un gana smalks darbiņš (tas laikam tā liekas, jo šībrīža aktualitāte, ko biežāk redz, ir rupjo dziju adījumi, kur šalle uztop no 10 valdziņiem :D) - tik nu dikti pelēkmelns...
    Tā vien gribas paņurcīt no domas vien, cik tā mīksta un jauka :)))
    Noteikti paņurci par mani :D

    AtbildētDzēst
  2. Tu mani uzvedināji uz domu, ka man tak stāv viens iepakojums Ogres diedziņu skaisti zilā krāsā (ko es ciest nevaru, bet ko dievina mana mamma :D) un es varētu viņai uztapināt šādu šallīti...
    Vienīgi man viena krāsiņa tik ir, jāpiepērk kāda efektdzija gaisīgumam
    Paldies par ideju :)))

    AtbildētDzēst
  3. Hela!
    Tavs darinājums manās acīs ir īsts varoņdarbs!
    Adīt tik smalku, lielu lietu no pelēkas krāsas,Tev ir milzu pacietība! Es to nespētu, un vēl tā simetrija!
    Skaista šalle, dienasgaismā noteikti vēl skaistāka!
    Vilnīši ir burvīgs musturs!
    Lai labi valkājas!

    AtbildētDzēst
  4. Paldies!
    Tiešām tā ir, ka noadīt šādu šalli sanāk vismaz pusotru reizi ilgāk nekā no rupjākas dzijas.

    Inese, melnās krāsas tur nav, tikai pelēka - gaišāka un tumšāka. :)
    Noteikti uzadi, būs dāvana Ziemassvētkos. :)

    ceita, paldies! No tādas adītājas dzirdēt tādu uzslavu... es sakautrējos. :D
    Paldies TEV par burvīgo musturu. :)

    AtbildētDzēst
  5. Jā,darbiņš ieguldīts pamatīgs, un rezultāts fantastisks.

    AtbildētDzēst
  6. hello,

    thats lovely.I like it very match


    greatings send you Conny

    AtbildētDzēst