22.8.11

Smalka plecu šalle

Pirms pieciem gadiem nenoskārstai vajadzībai nopirkās man kokvilnas diegi. Un gaidīja savu kārtu.

Neesmu es īpaši liela adītāja, taču kopš pagājušā gada beigām nagi un prāts tā vien kņud pavicināt arī tādas garākas adatas.

Kopš brīža, kad es saslimu ar vilnīšu rakstu un plecu šallēm, prātā nerima doma ko tādu uzadīt arī no kokvilnas diegiem. Ķēros klāt un tapa kārtējā plecu šalle.

Šodien laiks gan nav īpaši piemērots bildēšanai, apmācies un tumšs, taču ko nu varēju lietas labā darīt, to darīju. Pat ārā izstiepu savu pēdējo darinājumu. :)

kokvilna, 3.numura adāmadatas.

Tagad arī par manējo kļuvušais vilnīšu raksts. :)

Šalles izmērs apmēram 53 x 155 cm.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Par maniem "atklājumiem" dzijas sastāvā turpinājums šeit.

9 komentāri:

  1. kāds milzu darbiņš - rakstiņš patiešām fantastisks un galvenais, ka jebkurai dzijai piemērots

    AtbildētDzēst
  2. skaista šalle. man arī ļoti patīk tas vilnīšu rakstiņš :) kā reiz tagad tik vēss jau palicis, lai kovilnas šalle būtu īsti laikā.

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaista! Milzu darbs padarīts! :)

    AtbildētDzēst
  4. Paldies!

    Es arī pamanīju, ka darbietilpīgāks tas process ar smalko dziju bija nekā adot visas manas iepriekšējās šalles. :)

    AtbildētDzēst
  5. Vai tā tiešām ir kokvilna? Bildē izskatās akurāt kā Ogres kamoliņi? Man viena kaste tādu kamoliņu ir krājumos, bet visi ir vilna vai (vilnas maisījums?).
    Bet darbiņš pamatīgs, spēju novērtēt (Nr.3)! Cik valdziņi šallei? Minēšu- 128?
    Skaista šalle, arī man mīļš musturs, lai labi nēsājas!

    AtbildētDzēst
  6. ceita, paldies! Nu neko darīt, tu jau zini, aizgājis tautiņās ir tas vilnīšrakstiņš. :)
    Jā, tā ir Ogres dzija, uz iepakojuma rakstīts "kokvilna", lai gan man arī likās vairāk līdzīga smalkam vilnas šķeterējumam.
    Un valdziņi ir 128, mans iecienītākais izmērs. :)

    AtbildētDzēst
  7. :))) skaista šalle! Un tā krāsa - piestāvoša vasaras beigām un jaukam rudens sākumam! Lai labi nēsājas:)))

    AtbildētDzēst
  8. es ar pašlaik no Ogres dzijas kamoliņiem tamborēju plecu lakatiņu

    AtbildētDzēst
  9. Inga, paldies! :)

    aggie, man patīk adīt no Ogres dzijas, bet man ar tiem kamoliņiem ir vieni vienīgi rēbusi.:D Par to uzrakstīju atsevišķu stāstījumu.:D

    AtbildētDzēst