9.7.11

Naudiņkartiņa kāzām

Turpinu ar kartiņām kāzām. :)

Šo kartiņu taisīju kā paraugu. Un eksperimentēju. Pamatam ņēmu akvareļpapīru, taču ne lielās loksnes, bet no A3 mapes. Un uzreiz var redzēt atšķirību. Cik liela nozīme tomēr ir kvalitatīvam papīram! Gan strādāt ar to cita lieta, gan vizuāli ir pavisam cits skats.
Šoreiz izmantoju malu caurumotāju. Un kartiņas iekšpusē kabatiņa naudiņai.

P.S. Ņemoties ar kartiņlietām, izdarīju divus secinājumus.

Pirmais. Tas ir nenormāli darbietilpīgs process! Kamēr izdomā, ko un kā taisīt, tas jau aizņem laiku. Bet tad tā mērīšana, locīšana, līmēšana. Nezinu, es laikam nemāku ātri strādāt, jo man sanāk ļoooti lēni.

Un otrais. No visiem rokdarbiem, ar kuriem esmu nodarbojusies, taisot kartiņas uz galda ir vislielākais haoss kāds vispār ir iedomājams! Jo vajag te tādu, te citādu papīru, līmi, šķēres, lentītes un puķītes, vienu caurumotāju un citu caurumotāju, un tad vajag vēl kādu, jo jāizvēlas, ko tad izmantosim. Un tad vēl papīru atgriezumi! Nezinu kā citiem, bet man līdz kartiņas pabeigšanai viss 2,2 metrus garais galds ir tā nokrauts, it kā es tur nezin ko būtu veidojusi. Bet varbūt tas ir pieredzes trūkums. :)

3 komentāri:

  1. Ļoti jaukas kartiņas.
    Man arī darba procesā 2m rādiusā ir bardaks. Kartiņu taisīšana man uznāk viļņveidīgi uz pāris dienām. Pēc tam pāris dienas viss jāšķiro pa vietām :)

    AtbildētDzēst
  2. Ilze, paldies!
    Tu mani nomierināji :D, citādi es jau domāju, ka vienīgā nemāku "kārtīgi" skrapot. :)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaists darbiņš! :))

    Un varu teikt, ka man ir līdzīgi. Pilnīgi piekrītu, ka kartiņu darināšana ir laikietilpīgs process, jo jāpārdomā gan kartiņas dizains, gan krāsu salikums, gan citas detaļas.

    No malas var šķist - kas tur ko neuztaisīt?! Bet tā nav. Man, piem., vienai kartiņai aiziet vairākas stundas, dažreiz pat puse dienas.

    Par haosu - arī taisnība! :D

    AtbildētDzēst