21.7.11

Mans GK 986 (9/45)

Lai arī ir tik daudz interesantu nodarbju, krustiņošana man nekur nav pazudusi un lēnā garā bakstu savu GK. Nu ko lai dara, ja man bez krustiņošanas gribas vēl arī pašūt, paadīt, paskrapot, un vēl šo to "pameistarot". :)

Skatoties pēc maniem tempiem, nākamā atskaite varētu būt pēc gada :D (kad būs izšūta otrā rinda), tad nu uztaisīju sev tādu atskaites punktu - izšūtas 9 lapas no 45, t.i., darba piektā daļa.


Ja gadījumā kāds nezina, kas ir GK, tad par to nedaudz rakstīju šeit, bet pavisam gudri par to var izlasīt šeit. Bet konkrēti par manu GK - kas tas ir un kam galarezultātā jāsanāk, var sīki un smalki uzzināt šeit. :)

6 komentāri:

  1. Aha, tomēr arī krustiņo...Lai lēnītēm veicas!

    AtbildētDzēst
  2. Rita, un tu domāji, ka slinkoju?! :D Krustiņoju gandrīz katru dienu (nu piecas dienas (vakarus) nedēļā noteikti), tikai tie tempi man tādi lēni... :( Taču GK ir GK, ātrāk nesanāk. :)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaisti!!!
    Jāņem piemērs no Tevis, es nekādi šovasar nevaru atsākt krustiņot. Sākumā gaidīju gaišākus vakarus, tad ķēru iedvesmu krustiņošanai, bet nenoķēru, tagad vairs neko neķeru, negaidu, gan jau iedvesma pati atnāks! Man kauns, ka pat savus divus gatavos krustiņdarbus vēl neesmu noformējusi... Darba dzīvei savas korekcijas.
    Lai veicas krustiņot sarežģīto GK! Galarezultāts solās būt fantastisks! Raitu krustiņošanu!

    AtbildētDzēst
  4. ceita, paldies!
    Gan jau krustiņmūza pie tevis atgriezīsies un tad mēs varēsim tikai elpot tavu turbotempu putekļus. :D
    Bet par nenoformētajiem darbiem - tātad tiem vēl nav pienākusi sava "ietērpšanas" zvaigžņu stunda. :)

    AtbildētDzēst
  5. Это большая работа!Желаю легких крестиков.
    This is a great job! Good light crosses.

    AtbildētDzēst