9.9.10

Mans pirmais GK

Vairums cilvēku, kuri nodarbojas ir izšūšanu, it īpaši ar krustiņošanu, agri vai vēlu sastopas ar Golden Kite shēmām. Tās ir pēc mākslinieku gleznām labi izstrādātas sarežģītas shēmas ar lielu krāsu un jaukto toņu daudzumu. Krustiņotājas izaicinājums!

Savā krustiņošanas dzīvē arī es esmu nonākusi līdz sava pirmā GK posmam.

Parasti ir tā - man kaut kas patīk, to es arī sāku realizēt, sagādāju vajadzīgos materiālus un - uz priekšu! Taču te veicu tik lielu un rūpīgu sagatavošanās darbu kā nekad agrāk.

No lielā klāsta izvēlējos shēmu. Interneta plašumos izpētīju šīs shēmas procesus, atsauksmes un galarezultātus, tie bija iepriecinoši.

Šujot savu pirmo GK, daudz ko pielietošu un izmantošu pirmo reizi. Ar manu lielo sagatavošanās procesu savam pirmajam GK var iepazīties šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru